راهنمای طراحی وب سایت

برای تاسیس و طراحی یک وب سایت به موارد زیر احتیاج دارید:

یک نام دامین زیبا و در حد امکان کوتاه که در خاطر مشتری بماند. فضای کافی برای نصب و راه اندازی وب سایت که بسته به اسکریپت و سیستمی که می خواهید استفاده کنید متفاوت خواهد بود. و مهمتر از همه یک اسکریپت قدرتمند با ایمنی بالا برای تاسیس وب سایت خود.

شما می تواند هرنوع وب سایتی را تاسیس نموده و از همین امروز تجارت الکترونیک را آغاز نمایید. راه کسب درآمد واقعی در اینترنت شروع یک تجارت واقعی با تاسیس یک وب سایت قدرتمند می باشد. تاسیس فروشگاه اینترنتی جهت فروش محصولات و اجناس و یا فروش محصولات مجازی همانند فروش فایل می تواند یکی از موارد باشد.

یکی دیگر از راه های کسب در آمد از اینترنت، تاسیس وب سایت های خدمات دهی و درج آگهی اینترنتی می باشد. شما می توانید یک وب سایت آگهی خودرو و ماشین و یا یک وب سایت قبول آگهی املاک و وب سایت مشاوره املاک راه اندازی نموده و از این روش نیز کسب در آمد کنید.

یکی دیگر از روش های کسب در آمد اینترنتی، طراحی و تاسیس یک سایت فروش کارت شارژ اپراتور های تلفن همراه، فروش سریال نامبر نرم افزار ها و یا اسکریپت فروش کارت های ارزی و شارژی خارجی همانند کارت های آی تونز و یا کارت های اعتباری می باشد که توسط اسکریپت فروش کارت شارژ می توانید چنین سایت هایی را نیز برپا نمایید.

تاریخ انتشار: 6/30/2013
Date of publish: 6/30/2013

منبع: مارکت ساز
Source: MarketSaz

مقاله بعدی | فهرست مقالات