سه روش کسب در آمد در خانه

پیداکردن راه صحیح کسب در آمد از خانه می تواند کار مشکلی باشد. وب سایت های زیادی وجود دارند که به شما پیشنهاد کار در منزل را به به ازای دریافت پیش پرداخت می کنند. این پیشنهاد ها معمولا مشاغل جالبی نیستند. پیداکردن راه درست بدست آوردن درآمد در خانه ارتباط مستقیمی با وضعیت شما دارد. در زیر سه راه عملی را به شما توضیح می دهیم.

استفاده از Ebook ها، How-to ها و راهنماها

Ebook مختص به خود را بسازید و یا راهنمای کار خاصی را بنویسید. وب سایت های بسیاری شما را در امر نشر مطالب خود کمک می کنند و بسیاری نیز به شما در گسترش آن کمک می کنند. این سایت ها معمولا بدون هزینه و رایگان بوده و ممکن است یک کارمزد برای Ebook فروخته شده شما در نظر بگیرند. ممکن است نوشتن، انتشار و فروش کتاب و مقاله زمان بر باشد اما درآمد آن واقعی است. معروف شدن نام و نشان شما به شما کمک خواهد کرد درآمد و پول بیشتری درآورید.

استفاده از Google Adsense و Google Analytics

ساخت یک وبلاگ یکی از راه های معروف کسب درآمد است. طراحی یک وبلاگ موفق به موارد متعددی بستگی دارد، همانند تازه بودن و یونیک بودن مطالب، و مدیریت صحیح شما. با استفاده از Google Adsense در وبلاگ خود خواهید توانست به درآمد مناسبی برسید. البته این یک راه سریع پولدار شدن نیست! در واقع این روش زمان کافی برای شکوفا شدن لازم دارد. موفقیت وبلاگ شما موفقیت در کسب درآمد را بهمراه خواهد داشت. وبلاگ های بسیاری هستند که درآمد ماهیانه آنها به paypal واقعا بزرگ و قابل توجه است و جالب آنکه این روش کاملا رایگان می باشد!

سایت های خوداشتغالی Freelance

سایت های خود اشتغالی به شما برای پیدا کردن مشتری برای کار و سرویسی که بلد هستید کمک می کنند. این کارها می تواند شامل مدیریت سایت ها، طراحی وب سایت، نویسندگی و بسیاری کارهای دیگر باشد. این سایت ها نه تنها به شما برای کست درآمد زیاد ماهیانه کمک خواهند کرد بلکه معمولا ثبت نام در آنها کاملا رایگان نیز می باشد و تنها کارمزدی بر روی کار پیدا شده دریافت می کنند. به شما اجازه کار منفرد و یا شروع یک تجارت آنلاین را می دهند. این وبسایت ها سوابق شما را نیز ذخیره می کنند و به شما در جهت کسب اعتماد مشتریان بعدی کمک خواهند کرد. این یک راه بسیار عالی برای درآمد و پولدار شدن است!

این سه مورد تنها بخش کوچکی از مواردی بود که شما می توانید انجام دهید. در مقاله های بعدی، موارد بیشتری را به شما یاد خواهیم داد.

تاریخ انتشار: 6/30/2013
Date of publish: 6/30/2013

منبع: مارکت ساز
Source: MarketSaz

مقاله بعدی | فهرست مقالات