کسب درآمد بیشتر در خانه

اکثرا دوست داریم درآمد اضافه و شغل دومی ای مازاد بر شغل اصلی خود داشته باشیم. در این مقاله نکته هایی در این مورد برای شما شرح داده خواهد شد.

شغل دوم گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند درآمد بیشتری کسب نمایند. اگر این شغل در خانه باشد، گزینه مناسبتری برای در دسترس بود و صرف وقت بیشتر با کودکان و خانواده خواهد بود. چه چیزی بهتر از آن است که دفتر کار شما در خانه شما باشد و راحت تر به کار خود برسید؟

چه چیزهایی را می توان از داخل خانه انجام داد؟ اگر شما مهارت در حرفه خاصی همانند طراحی گرافیک، طراحی وب، برنامه نویسی و یا نویسندگی دارید می توانید به سایت هایی همانند سایت oDesk مراجعه نمایید که برای شما گزینه های جالبی دارند.

سایت هایی همانند سایت oDesk زمان را برای شما مدیریت کرده و دست مزد شما را از مشتری شما گرفته و به شما از طریق پی پال پرداخت می کنند. شما بدون خارج شدن از خانه و داشتن دفتر کار می توانید کسب در آمد نمایید. سایت های مشابه بسیاری وجود دارند که می تواند در گوگل آنها را بیابید.

یکی از چیزهایی که بسیاری از تازه وارد ها به دنیای اینترنت بدنبال آن می روند کسب در آمد از طریق همکاری در فروش می باشد. همکاری در فروش یعنی مشارکت در پروسه فروش یک کالا و یا خدماتی که شخص دیگری ارائه می دهد و دریافت پورسانت بابت فروش آن کالا از طریق شما و یا معرفی مشتری برای سرویس مربوطه.

در این نوع کسب و کار، شما درصدی را بابت فروش کالا و یا ارائه سرویس می گیرید. شغل شما معرفی مشتری به شبکه همکاری در فروش مربوطه خواهد بود. اگر مشتری چیزی بخرد شما پورسانت خود را می گیرید.

چیز خوبی که در این روش کسب درآمد وجود دارد این است که شما لازم نیست هزینه ای صرف خرید مواد اولیه محصول مربوطه بکنید، لازم نیست نگران پرداخت های مشتری باشید، کالا را ارسال کنید و با مشتری سر و کله بزنید. این نوع کسب در آمد ریسک و هزینه اولیه پایینی دارد.

اگر کالای بخصوصی در خانه دارید که دیگر استفاده نمی کنید، یک روش دیگر کسب در آمد فروش آن از طریق اینترنت از طریق سایت های حراجی و فروش لوازم دست دوم همانند eBay می باشد. این سایت ها گزینه های زیادی برای فروش راحت تر اجناس ارائه کرده و با ایجاد یک مزایده برای فروش کالای شما موجب می شوند که کالای شما به قیمت بسیار مناسبی فروخته شود.

تاریخ انتشار: 7/4/2013
Date of publish: 7/4/2013

منبع: مارکت ساز
Source: MarketSaz

مقاله بعدی | فهرست مقالات